poniedziałek, 23 lipca 2012

Pamiątka z Kutna

Ten oto Przepięknej urody krzyżyk przywiozłem z Kutna  ... co tam się działo ?  o tym już za chwilę ...


W Kutnie od kilku lat odbywa się impreza historyczna nazwana Odyseją Historyczną ,to typowy multi period, imprezy tego typu są raczej nie lubiane przez ludźmi zajmujących się historią żywą, za to są uwielbiane przez zwiedzających ... bo to wszak wielka w sumie atrakcja by zobaczyć legionistów rzymskich obok żołnierzy wehrmachtu ...

zobaczcie kilka fotek z obecności Ojca Baldwina na  tej imprezie ...


3 dni to dość długo ale nie nudziłem się na pewno, trochę przytłoczony wielością pogaństwa słowian i wikingów ... tak to teraz jest na topie to są grupy modne ...
tutaj inscenizowane starcie między chrześcijańskimi grupami wczesnymi a wikingami


Starcia mimo zapowiedzi że mają być "lajtowe" w miarę trwania owych wzburzały krew i nie było już tak zabawowo ...


Efekt starcia jak widać był łatwy do przewidzenia


Ale walki to najmniej lubiany przeze mnie element takich spotkań ...

są też interesujące rozmowy np. zobaczcie oto piec do wypalania garnków, przy tym piecu obyłem kilka ciekawych rozmów.


można było też sobie coś nabyć,pooglądać albo tylko porozmawiać ...


W imprezie wzięło udział bardzo wiele grup - oto niektóre z nich

oto obóz Rzymian


Artyleria XVII wieku ...


Polska Jazda atakuje


Aryleria też ale już z II Wojny Św. ...


Ludzie we wszelkich mundurach nie są wcale wobec siebie agresywni ...


na końcu wziąłem udział w mszy polowej ...







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz